احتمال حضور آزمون در بازی هفته سی و سوم سری آ مقابل بولونیا وجود دارد.دانیله دروسی در آستانه دیدار خانگی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خبر داد سردار آزمون فردا بازی خواهد کرد.

احتمال حضور آزمون در بازی مقابل بولونیا وجود دارد2

احتمال حضور سردار آزمون در بازی تیم رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت لوکاکو زیاد است.

آزمون در بازی مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مصدوم شد و حدود یک ماه دور از میادین بود.او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

احتمال حضور آزمون در بازی مقابل بولونیا وجود دارد1

دروسی 40 ساله در این خصوص گفت: روملو لوکاکو را برای بازی فردا در اختیار نداریم، چون او دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از بین آبراهام و سردار آزمون فردا یکی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و در ادامه و در جریان بازی آنها می‌توانند با هم بازی کنند.

احتمال حضور آزمون در بازی مقابل بولونیا وجود دارد

سرمربی رم از تیم حریف خود تعریف کرده و امیدوار است بتواند بولونیای 59 امتیازی را که در رده چهارم قرار دارد شکست دهد.تیم‌های رُم و بولونیا از ساعت 20 فردا (دوشنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

فهرست