انریکه به عنوان جانشین گالتیه در فصل آینده لیگ فرانسه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن معرفی خواهد شد.در حالی که نام هایی مانند مورینیو و مارسلو گایاردو به عنوان نامزدهای جانشینی گالتیه مطرح شده بود، حالا نام لوئیس انریکه وارد این لیست شده است. این مربی اسپانیایی هدف ناصر الخلیفی است که سرمربی سابق اسپانیا را گزینه‌ای ایده آل برای بالا بردن روحیه رختکن و رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌داند، رقابتی که او می‌داند چگونه باید در آن قهرمان شود.

انریکه گزینه نهایی هدایت پاری سن ژرمن

انریکه در رقابت های فصل آینده لیگ فراسنه جانشین گالتیه در پی اس جی خواهد شد.

سرمربی اسپانیایی پیشتر مدنظر سران چلسی هم بود ولی مذاکرات با تاد بوهلی به نتیجه نرسید تا در نهایت مائوریسیو پوچتینو موافقت خود را برای حضور در تیم لندنی چلسی اعلام کند.سبک بازی لوئیس انریکه شباهت زیادی به سبک بازی توخل و بلان دارد که هر دو دوران پرباری را در پاریس سپری کردند و باشگاه تلاش خواهد کرد تا پروژه را در این راستا شکل دهد.

انریکه گزینه نهایی هدایت پاری سن ژرمن2

لوشامپیونه تنها جامی است که پاری سن ژرمن امیدوار به کسب آن است. هواداران از وضعیت تیم در فصل جاری اصلا راضی نیستند. در گزارش روزنامه اکیپ آمده است که عملکرد ناامید کننده پاری سن ژرمن باعث شده است تا چند ستاره تیم از جمله نیمار و وراتی خواستار جدایی از این تیم شوند.

 

انریکه گزینه نهایی هدایت پاری سن ژرمن1

فهرست