تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد وضعیت خوبی در این تیم ندارد.پس از شکست مقابل گالاتاسرای و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا حالا آنها کار سختی برای صعود به دور بعد را خواهند داشت.شیاطین سرخ پیش از این بازی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر کریستال پالاس هم شکست خورده بودند و این یعنی که پس از اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱ برای اولین بار است که در دو بازی متوالی خانگی بازنده از زمین بیرون می‌آیند.

 

تن هاخ در آستانه برکناری از نیمکت شیاطین سرخ

تن هاخ سه بازی فرصت دارد تا از خطر اخراج شدن بگریزد.

آنها در سال 2021 5گل از لیورپول و با 2 گل از سیتی در اولترافورد شکست خورده بودند و این دو بازی آخر خانگی بود که سولسشر پیش از اخراجش به عنوان سرمربی یونایتد در آنها حضور داشت.او در حالی اخراج شد که یونایتد تنها یک بازی از هفت بازی آخرش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار داشت. شاگردان تن‌هاخ در حال حاضر در جایگاه دهم قرار دارند.

تن هاخ در آستانه برکناری از نیمکت شیاطین سرخ1

حالا سه بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر ابتدا به مصاف برنتفورد می روند پس از آن در زمین شفیلد یونایتد مهمان این تیم باشد و در لیگ قهرمانان در اولدترافورد از کپنهاگن میزبانی کند و این سه بازی اهمیت بسیار زیادی در تعیین سرنوشت این مربی هلندی خواهند داشت که شایعات بسیاری درباره ادامه حضورش روی نیمت یونایتد به گوش می‌رسد.

تن هاخ در آستانه برکناری از نیمکت شیاطین سرخ2

فهرست