حاشیه ها در فوتبال اسپانیا این روز ها به اوج خود رسیده است.پس از برکناری رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از رقابت های جام حهانی زنان و رفتار های عجیب رئیس حالا نوبت به تیم ملی مردان اسپانیا رسیده است.الکس پنیا، مترجم جوان مکزیکی که از سال ۲۰۱۵ در روسیه دانشجو بود و به عنوان مترجم تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ فعالیت می کرد در اکتبر ۲۰۲۲ در یک کانال یوتیوب با تنها ۲۰۰ دنبال کننده، فاش کرد دنی کارواخال، داوید دخیا و ناچو مونرئال را در حال تعرض دیده بوده است. او همچنین فاش کرد در اتاق هتل بازیکنان اسپانیا مصرف مشروبات الکلی و سیگار کشیدن به اتفاقی عادی بدل شده بود.

حاشیه ها در فوتبال اسپانیا تمامی ندارد1

حاشیه ها در فوتبال اسپانیا این بار یقه تیم ملی مزدان فوتبال در جام جهانی 2018 را گرفت.

حرف های او در ابتدا بازتاب نداشت اما اخیرا با دست به دست شدن ویدئو در شبکه های اجتماعی بازتاب بیشتری پیدا کرده و کارواخال را مجبور به واکنش کرد.

حاشیه ها در فوتبال اسپانیا تمامی ندارد2

مدافع راست رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا با بیانیه ای تند در شبکه های اجتماعی نوشت: «تمام اتهاماتی که در این روزها در رسانه ها به من نسبت داده شده، کاملاً نادرست است؛ از مشارکت من در احزاب سیاسی تا تعرض در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه. جای تاسف بسیار است که رسانه‌ها این حق را به خود می‌دهند بدون در نظر گرفتن عواقب، به سخنان اشخاص دیگری اعتبار ببخشند و با انتشار هر خبر نادرستی، نام و اعتبار من را لکه‌دار کنند. قبلاً اقدامات قانونی انجام داده‌ام.»

حاشیه ها در فوتبال اسپانیا تمامی ندارد

فهرست