حسن یزدانی آزاد کار ورن 86 کیلو گرم کشورمان به دنبال کسب مدال طلای دوم خود در المپیک می باشد.او برای اینکه ه پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در المپیک‌ها تبدیل شود احتمال دارد که به یک وزن بالاتر صعود کند تا از شر تیلور خلاص شود.

حسن یزدانی برای فرار از دست تیلور تغییر وزن می دهد؟

حسن یزدانی به دنبال زومین طلای المپیک خود در رقابت های المپیک پاریس می باشد.

حسن یزدانی با کسب نهمین مدال جهان و المپیک پشت سر «محمد نصیری» پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ماست. نصیری یک طلای المپیک و چهار طلای جهانی دارد، با یک نقره المپیک و سه برنز جهان و المپیک. یزدانی با یک طلای المپیک و سه طلای جهانی، یک نقره المپیک و سه نقره جهانی و یک برنز جهان تنها به دلیل مرغوبیت مدال نفر دوم است. او البته می‌تواند با کسب دهمین مدال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس – با هر مدالی – بالاتر از نصیری بایستد.

حسن یزدانی برای فرار از دست تیلور تغییر وزن می دهد؟1

یزدانی در ۶ مقابله اخیر با قهرمان آمریکایی «دیوید تیلور» ۵ بار بازنده شده و کم نیستند کسانی که می‌گویند او از نظر روانی قادر به شکست دادن تیلور نیست. پهلوان ما روی تشک هم زورش به این غول آمریکایی نمی‌رسد. روز به روز بر تعداد کسانی که پیشنهاد می‌دهند «کامران قاسم‌پور» همشهری حسن که یک زیرگیر قهار است و به خاطر اقتدار یزدانی مجبور شد به ۹۲ کیلو برود، به وزن خودش برگردد و یزدانی راهی ۹۷ کیلو شود. کامران در جام جهانی به ۹۷ کیلو رفت چرا که وزن او المپیکی نیست و برابر همین اسنایدر باخت. در این صورت ضمن کسب شانس بردن تیلور توسط کامران، یزدانی باید با «کایل اسنایدر» در ۹۷ کیلو روبرو شود.

فهرست