دروازه بان استقلال در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد و از جانب امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت نشد.البته عدم دعوت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال باعث تعجب خیلی ها شده است.از این رو بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال با انتشار یک استوری به این موضوع واکنش نشان داده است. غلامپور عکسی از سید حسین در استوری منتشر کرده و نوشته است: «بهترین دروازه‌بان ایران به تیم ملی دعوت نشد.»

دروازه بان استقلال به تیم ملی دعوت نشد33

دروازه بان استقلال به دلیل مسائل جزیی به تیم ملی دعوت نشد.

سیدحسین حسینی در فصل جاری لیگ برتر با 18 بار بسته نگه داشتن دروازه استقلال از نظر آماری بهترین گلر مسابقات شناخته شد. او اگرچه با حسین پورحمیدی به صورت مشترک این آمار را به دست آورد اما تعداد بازی های کمتری انجام داد و عملا بهترین گلر فصل از حیث آمار و ارقام شناخته می‌شود.

دروازه بان استقلال به تیم ملی دعوت نشد22

البته قلعه نویی در مورد عدم دعوت حسینی گفته است به دلیل برخی مسائل جانبی این بازیکن دعوت نشده است که به عقیده خیلی از اهالی فوتبال دلیل دعوت نشدن گلر استقلال این بوده است که پس از بازی آلومینیوم و استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر، یک هوادار زن استقلال را که به سمت او دویده بود، در آغوش گرفت.البته حسینی جریمه نقدی شد اما فعلا در لیست تیم ملی جایی ندارد.

دروازه بان استقلال به تیم ملی دعوت نشد

فهرست