رئال مادرید کار ساده ای را در چارچوب هفته هجدهم مقابل آلاوس خواهد داشت.با توجه به بازی های انجام شده روز گذشته به نظر می رسد که شاگردان آنچلوتی با پیروزی در این دیدار فاصله چندانی نداشته باشند.آلاوس در ۱۵بازی از ۱۷بازی اخیر خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا (۲برد) شکست خورده است. حریف امشب رئال بیشترین شکست‌(۲۸) را از این تیم متحمل شده و بیشترین گل‌(۹۲) را در تاریخ لیگ دریافت کرده.

رئال مادرید کار ساده ای مقابل آلاوس خواهد داشت1

رئال مادرید برای پیروزی مقابل آلاوس کار سختی را در پیش ندارد.

رئال‌مادرید ۷بازی از ۸دیدار اخیر خود مقابل آلاوس در لالیگا را پیروز شده است. تنها شکست آنها در چند سال اخیر باخت یک بر صفر در اکتبر۲۰۱۸ و با گل مانو گارسیا در وقت‌های اضافه بوده.آلاوس هیچ‌یک از ۴بازی اخیر خود را که روز پنجشنبه در لالیگا انجام داده، نباخته است (۲برد و ۲تساوی). رئال هم پنجشنبه‌ها نمی‌بازد. این تیم هیچ‌یک از ۱۶برد اخیر خود در روز پنجشنبه را نباخته (۱۴برد و ۲تساوی) و در ۷بازی آخر پیروز شده است.

رئال مادرید کار ساده ای مقابل آلاوس خواهد داشت

این مورد هم وجود دارد که رئال تیم نیمه های دوم می باشد. این تیم در این فصل از لالیگا ۳۸گل زده که ۲۴تا از گل‌هایش در نیمه‌های دوم بازی‌ها وارد دروازه حریفان شده.رئال از ۲۳بازی رسمی این فصل فقط مقابل اتلتیکو باخته و ۳مساوی هم داشته است. تنها تیمی که از رئالی‌ها گل نخورده، رایو وایه‌کانو است که در برنابئو به تساوی بدون گل رسید.

رئال مادرید کار ساده ای مقابل آلاوس خواهد داشت2

فهرست