سرمربی انگلیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل اسکاتلند از مدافع تیمش جمایت کرد.گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس از نتیجه تیمش در بازی دوستانه مقابل اسکاتلند که به پیروزی 3_1 سه شیر ها منتهی شد ابراز رضایت کرد.

سرمربی انگلیس از مدافع تیمش حمایت همه جانبه انجام داد2

سرمربی انگلیس گفته است که هری مگوایر یکی از مهم ترین بازیکنان انگلیس می باشد.

سایت گیت در مورد سوالی که آیا انگلیس طرح جدید برای یورو 2024 پیدا کرده است یا خیر به بازی مقابل اوکراین هم اشاره کرد.او گفت:”بازی متفاوت، زمین متفاوت، حریف متفاوت. اوکراین در زمین خودش دفاع می‌کرد و یافتن فضا را سخت می‌کرد. امشب فضایی برای دویدن در اختیار داشتیم، بنابراین فقط یک مسابقه متفاوت بود. خیلی خوب بازی کرده‌ایم، می‌دانم که پس از بازی با اوکراین وضعیت خوب نبود، زیرا آن عملکردی که طرفداران می‌خواستند را نداشتیم، اما هفته‌ای را پشت سر گذاشتیم که در آن گام مهمی به سمت یورو برداشتیم و امشب عملکرد واقعاً خوبی داشتیم. امشب همه بازیکنان خوب بازی کردند.”

سرمربی انگلیس از مدافع تیمش حمایت همه جانبه انجام داد1

پاسخ سرمربی در مورد انتقاد از مگوایر هم جالی بود.
این یک شوخی است. او یکی از مهم ترین بازیکنان انگلیس در این دوره بوده است. هواداران ما فوق العاده بودند! ما باید از مگوایر مراقبت کنیم، نه اینکه او را زیر اتوبوس بیندازیم. او امشب با رسانه‌ها صحبت کرد که نشان می‌دهد اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورده است.

سرمربی انگلیس از مدافع تیمش حمایت همه جانبه انجام داد

فهرست