علی امیری

علی امیری، قائم‌مقام استقلال: بیرانوند طرفدار استقلال بوده است

علی امیری
واکنش علی امیری معاون باشگاه استقلال به شایعات مربوط به بیرانوند

علی امیری معاون باشگاه استقلال در رابطه با انتقال علیرضا بیرانوند به این باشگاه گفت: خیلی از فوتبالی‌ها می‌دانند که آقای بیرانوند، طرفدار استقلال بوده و به همین دلیل هم یک‌بار قصد حضور در استقلال را داشته است اما به هر صورت ایشان بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و ما در زمینه حضور ایشان در باشگاه استقلال اظهارنظر خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم.

ما در فصل نقل و انتقالات مطابق با نظر آقای جواد نکونام و در پست‌های مورد نیاز ایشان اقدام به جذب بازیکنان ممتاز فوتبال ایران خواهیم کرد و امیدوارم که هواداران از نتیجه کار باشگاه استقلال راضی باشند.