عمان میزبان بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد خواهد بود.این آخرین خبر در مورد بازی این دو تیم می باشد که توسط یک خبرنگار عربستانی روی آنتن زنده اعلام شد.پس از اتفاقات دیدار سپاهان و الاتحاد در نقش جهان که باعث شد این دیدار لغو شود و کاروان الاتحاد بدون انجام بازی ایران را ترک کرد صحبت‌های زیادی در خصوص نتیجه بازی و یا تکرار آن از سوی رسانه‌های ایرانی و عربستانی اعلام شده است.

عمان میزبان بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد خواهد بود

عمان میزبان بازی برگزار نشده لیگ قهرمانان آسیا مابین دو تیم سپاهان و الاتحاد خواهد بود.

در جدیدترین اظهار نظر عادل المرضی روزنامه نگار عربستانی که روی خط برنامه تلویزیونی الحصاد الریاضی آمده بود در خبری فوری اعلام کرد که این دیدار تکرار خواهد شد و عمان میزبان این نبرد خواهد بود.البته بایستی منتظر رای ای اف سی هم بود که چه تصمیم گیری راجب این بازی خواهد کرد.. دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان در این خصوص تعامل کرده.اند و هر دو فدراسیون به تکرار بازی در زمانی دیگر رضایت داده‌اند.

عمان میزبان بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد خواهد بود1

برگزاری مسابقه در کشور ثالث از سال ۲۰۱۶ در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به روال عادی در دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان تبدیل شده بود که این فصل لیگ قهرمانان آسیا این رای شکست و دیدار پرسپولیس – النصر و نساجی – الهلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حالا شاید استثنائا دیدار سپاهان و الاتحاد در یک کشور دیگر برگزار گردد.

فهرست