فوتبال ایران با نظر مجید جلالی مربی و پیشکسوت فوتبال در آینده بهتر خواهد شد.او در ادامه گفت:فوتبال ایران در آینده در مدار بهتری می‌افتد، در جلسه‌ای که پیش از شروع بازی‌ها با کادر فنی داشتیم، من دیدم که این بچه‌ها چقدر همه چیز را حساب و درباره‌اش فکر کرده بودند. وی افزود: گروه فنی تیم ملی حتی برای ریکاوری بچه‌ها بعد از بازی فکر کرده بود و حتی یک تکنولوژی ریکاوری را خریده و پیش از آنکه به قطر بیایند آن را نصب و آماده کرده بودند. حس من این است که فوتبال ما در حال رسیدن به مسیر بهتری است. در هر کاری در شروع شما با چالش‌هایی مواجه هستید و در بازی‌های تیم ملی نیز همین اتفاق افتاد تا به نقطه‌ای که باید نزدیک شدند.

فوتبال ایران در آینده در مدار بهتری می افتد1

فوتبال ایران با حضور سرمربی ایرانی بهتر از سرمربیان خارجی نتیجه خواهد گرفت.

تأثیرگذاری امیرقلعه‌نویی از نظر ذهنی روی اعضای تیم ملی هم موضوعی بود که این مربی با سابقه درباره‌اش نظر داد و گفت: شما وقتی با بازیکنان بزرگ کار می‌کنید شاید نتوانید خیلی به آن‌ها یاد دهید، چون آن‌ها با شاخصه‌هایی که داشتند در چنین جایگاهی قرار گرفتند، اما اینکه شما بتوانید از نظر ذهنی به آن‌ها هارمونی دهید و هماهنگ‌شان کنید، اتفاقی است که به واسطه آن می‌توانید مربی موفقی شوید.

فوتبال ایران در آینده در مدار بهتری می افتد

او در مورد عملکرد مربی ایرانی نیز گفت:ظرف ۳۰ سال گذشته ما بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار صرف آوردن مربی خارجی کردیم، ولی من با اطمینان به شما می‌گویم که حتی یک دلار صرف تربیت مربی در داخل نشده است و با این حال به عنوان نمونه کسی مثل قلعه‌نویی با همین شرایط چند جام می‌گیرد پس قطعاً او از آن‌هایی که آورده‌ایم بهتر است و فقط محیطش متفاوت بوده است.

فوتبال ایران در آینده در مدار بهتری می افتد3

فهرست