لیندا کایسدو ستاره 18 ساله تیم ملی زنان کلمبیا در تمرین شب گذشته بیهوش شد و باعث نگرانی بازیکنان و کادر فنی این تیم شد.لیندا کایسدوی ۱۸ ساله با گلزنی در اولین پیروزی تیمش مقابل کره جنوبی در جام‌جهانی زنان، یک هت‌تریک جالب توجه را در جام‌جهانی به نام خود ثبت کرد. این نوجوان در جام جهانی زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ ساله‌های امسال نیز گلزنی کرده بود. همه این دستاوردها تنها ۶ ماه پس از بهبودی از نبرد سنگین دو ساله با سرطان تخمدان اتفاق افتاد.او در حال دویدن با توپ بود که ناگهان ایستاد و سمت چپ سینه خود را چنگ زد. سپس سعی کرد بنشیند، اما در عرض چند ثانیه بیهوش شد.

لیندا کایسدو در تمرینات کلمبیا بیهوش شد2

لیندا کایسدو در نخستین بازی تیم ملی کلمبیا در جام جهانی زنان مقابل کره جنوبی هت تریک کرد.

در میان ترس و وحشت هم‌تیمی‌ها، کادر پزشکی کلمبیا به سمت لیندا کایسدو دویدند و آمبولانس هم به سرعت از راه رسید. کایسدو حداقل برای ۹۰ ثانیه بیهوش بود و بعد خوشبختانه بهوش آمد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. اواخر شب گذشته، یکی از اعضای کادر پزشکی اتحادیه فوتبال کلمبیا عنوان کرد: «لیندا بسیار خسته است. آنچه اتفاق افتاد فقط نشانه‌ای از استرس و خستگی فیزیکی بود. حال او خوب است و همه چیز به حالت عادی بازگشته است.»

لیندا کایسدو در تمرینات کلمبیا بیهوش شد

کایسدو در ۱۵ سالگی در فوریه ۲۰۲۰، درست قبل از شیوع بیماری کرونا، به سرطان تخمدان مبتلا شد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و شش ماه شیمی درمانی شد.گل او مقابل کره می‌توانست آغازگر داستان خوب دیگری باشد، اما حالا آن لبخندها به اضطراب و ترس تبدیل شده است.

لیندا کایسدو در تمرینات کلمبیا بیهوش شد1

فهرست