هالند بازیکن و مهاجم باشگاه منچستر سیتی هیچگاه در بازی های مهم گل نزده است.ارلینگ هالند در ۹ بازی نیمه‌نهایی و پایانی برای سیتی حتی یک بار گلزنی نکرده است.در فینال جام حذفی انگلیس دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی به مصاف یکدیگر رفتند.گارناچو و کوبی مینو برای یونایتد و جرمی دوکو برای سیتی در این بازی گل زدند تا در نهایت یونایتد فصل را با قهرمانی در جام حذفی خوب تمام کند.

هالند بازیکن بازی های بزرگ نیست1

هالند بازیکن موفقی در گلزنی در بازی های حساس مانند فینال و نیمه نهایی نمی باشد.

با وجود اینکه ارلینگ پس از اینکه تابستان 2023 به سیتی پیوست دو بار در دو فصل آقای گل لیگ برتر شده اما یک نکته منفی در کارنامه او دیده می‌شود و آن هم اینکه او در هیچ‌یک از نیمه‌نهایی‌ها و فینال‌ها برای سیتی گل نزده است. از شروع فصل جاری، هالند در سوپرجام یوفا و فینال جام حذفی بازی کرد و در آن مسابقات بی‌تاثیر بود و گلی نزد. این بازیکن نروژی فصل پیش در دو نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و فینال مسابقات برابر اینتر، فینال سوپرکاپ انگلیس، نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی بازی کرد و در آن دیدارها هم موفق به گلزنی نشد.

هالند بازیکن بازی های بزرگ نیست

به این ترتیب منچسترسیتی فصل را با یک قهرمانی در لیگ برتر به پایان برد.همچنین قهرمانی یونایتد در جام حذفی بدین معناست که دو تیم همشهری باید در جام خیریه (FA Community Shield) یک هفته قبل از شروع فصل جدید برای جام قهرمانی رقابت کنند.

هالند بازیکن بازی های بزرگ نیست2

فهرست