وینیسیوس ستاره حال حاضر رئال مادرید فوتبال خود را از باشگاه فلامینگو برزیل در سطح جوانان آغاز کرده است.این ستاره از سال 2005 فوتبال حرفه ای خود را شروع کرده و در این باشگاه رشد کرد و مقدمات حضورش در سطح اول فوتبال اروپا فراهم شد. در سال 2017 او به تیم اول فلامینگو اضافه شد و خیلی زود توانست نظر مثبت مدیران رئال مادرید را به خود جلب کند.

وینیسیوس فوتبال را در رئال یاد گرفت

پس از آنها سال 2018 با کهکشانی ها قرارداد امضا کرد اما این بازیکن در ابتدا مشکلاتی در سانتیاگو برنابئو داشت و سازگاری با فشاری که در رئال مادرید روی هر بازیکنی وجود دارد کمی برای او دشوار بود، اما خیلی زود به مهره کلیدی این تیم تبدیل شد. حالا رونالدو نازاریو مدعی شده که فلامینگو باید بسیار بهتر برای پرورش او خصوصا در زمینه فوتبالی تلاش می‌کرد.

وینیسیوس فوتبال را در رئال یاد گرفت11

وینیسیوس فوتبال حرفه ای خود را از تیم جوانان و بزرگسالان فلامینگو آغاز کرده است.

او در این باره به خبرنگاران گفت: «وینیسیوس امروز تعیین کننده‌ترین بازیکن حاضر در دنیای فوتبال است، اما فلامنیگو او را در سطح جوانان به خوبی آماده نکرد. آن‌ها نتوانسته بودند توانایی استفاده او از پای چپش را به خوبی بهبود دهند و همچنین اصول اولیه تکنیکی فوتبال را بلد نبود، چون به او آموزش نداده بودند. او چیزی از زمان و فضا در زمین نمی‌دانست و همه این چیز‌ها را در رئال یاد گرفت.»

وینیسیوس فوتبال را در رئال یاد گرفت1

فهرست