تیاگو سیلوا

پوچتینو: تیاگو سیلوا در تساوی چلسی عصبانی شد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، با عصبانیت تیاگو سیلوا در جریان تساوی بدون گل تیمش مقابل بورنموث در روز یکشنبه همدردی کرد.

تیاگو سیلوا ، که روز جمعه 39 ساله می شود، یکی از باتجربه ترین و موفق ترین بازیکنان باشگاه است که هفت عنوان قهرمانی لیگ 1 را با پاری سن ژرمن، عنوان قهرمانی سری آ را با آث میلان و لیگ قهرمانان اروپا را با چلسی در سال 2021 به دست آورده است.

در یک مقطع در نیمه اول، سیلوا به وضوح از چینش تیم عصبانی شد، با حرکت کمی در مقابل او و شکاف های بزرگ بین بازیکنان جلو و دفاع.

پوچتینو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: “من می توانم با عصبانیت تیاگو همدردی کنم. او یک بازیکن باتجربه است که می خواهد به تیم کمک کند. گاهی اوقات بازیکنان دفاعی می خواهند به تیم برای گلزنی کمک کنند زیرا احساس می کنند که ما موقعیت ایجاد می کنیم اما نمی توانیم گلزنی کنیم.”

چلسی با میانگین سنی کمی بیش از 23 سال، جوان ترین تیم در لیگ برتر این فصل را دارد و بحران مصدومیت که پوچتینو را بدون 12 بازیکن اصلی رها کرده است، وابستگی او را به جوانان افزایش داده است.

پوچتینو گفت: “ما باید آرام تر باشیم. بازیکنان زیادی (در تیم) هنوز در حال یادگیری بازی هستند. این ساخت و ساز و تشکیل یک تیم جدید است. قوانین زیادی در فوتبال وجود دارد که نمی توانید بنویسید.”

فهرست