چلسی
چلسی با وجود هزینه های هنگفت، در بحران قرار دارد

چلسی، یکی از پرافتخارترین باشگاه های فوتبال جهان، در شروع فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس عملکردی بسیار ضعیف داشته است. آبی ها تاکنون در این فصل چهار شکست از شش بازی خود در لیگ برتر متحمل شده اند و آخرین شکست آنها مقابل استون ویلا در استمفورد بریج رخ داد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در صحبت با وب سایت رسمی باشگاه در مورد این محرومیت ها اظهار نظر کرد و آنها را به “نیاز تیم به بزرگ شدن” و یادگیری نحوه رقابت در سطح لیگ برتر مرتبط دانست.

او گفت: “ما به عنوان یک تیم، نه تنها به عنوان یک فرد، باید بزرگ شویم. نیکولاس خیلی جوان است و هنوز لیگ برتر را احساس می کند. او در حال یادگیری است، فکر می کنم او به زمان نیاز دارد.

در این نوع بازی، ما رقابت می کنیم و می خواهیم برنده شویم، و پیروزی در فوتبال سخت است. اما همچنین بازیکنان جوان باید با تجربه یاد بگیرند و اشتباه کنند. به همین دلیل است که من ناامید هستم، زیرا فکر می کنم ما موقعیت های زیادی از این دست داریم. اینها جزئیات کوچکی هستند، اما جزئیات کوچک می توانند منجر به باخت شما در بازی شوند و اکنون ما در وضعیتی هستیم که باید هر چه سریعتر آن را تغییر دهیم.”

فهرست