پیشنهاد جذاب باشگاه سپاهان به مدافع گرجستانی شاید باعث شود این مدافع فصل آینده در اصفهان توپ بزند.گئورگی گولسیانی که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم داشت، بلافاصله پس از جشن قهرمانی همراه تیم باشگاهی اش به اردوی تیم ملی گرجستان برای شرکت در مسابقات یورو ملحق شد.

پیشنهاد جذاب سپاهانی ها به مدافع گرجستانی پرسپولیس

پیشنهاد جذاب سپاهان به مدافع گرجستانی برای بازگشت به این تیم

این مدافع با زدن 16 گل برای پرسپولیس در کنار آلن ویتل، بهترین گلزن خارجی این تیم لقب گرفته است، نمی تواند فصل آینده در این تیم نیمکت نشین باشد. گولسیانی فصل را با نیمکت نشینی آغاز کرد چرا که یحیی گل محمدی به زوج ایرانی محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی اعتقاد بیشتری داشت.

پیشنهاد جذاب سپاهانی ها به مدافع گرجستانی پرسپولیس2

از طرفی شنیدیم باشگاه سپاهان اصفهان (تیم قبلی گئورگی گولسیانی) متوجه اشتباه بزرگ خود در از دست دادن این مدافع ملی پوش گرجستانی شده و پیشنهاد وسوسه انگیزی به او ارائه کرده است.گولسیانی یک مدافع سریع و بازیساز است که به دلیل بازی در پُست هافبک دفاعی، توانایی بالایی در بازیسازی از خط دفاع دارد.

پیشنهاد جذاب باشگاه سپاهان به مدافع گرجستانی شاید باعث شود این مدافع فصل آینده در اصفهان توپ بزند.   گئورگی گولسیانی که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم داشت، بلافاصله پس از جشن قهرمانی همراه تیم باشگاهی اش به اردوی تیم ملی گرجستان برای شرکت در مسابقات یورو ملحق شد.  این مدافع با زدن 16 گل برای پرسپولیس در کنار آلن ویتل، بهترین گلزن خارجی این تیم لقب گرفته است، نمی تواند فصل آینده در این تیم نیمکت نشین باشد. گولسیانی فصل را با نیمکت نشینی آغاز کرد چرا که یحیی گل محمدی به زوج ایرانی محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی اعتقاد بیشتری داشت.  از طرفی شنیدیم باشگاه سپاهان اصفهان (تیم قبلی گئورگی گولسیانی) متوجه اشتباه بزرگ خود در از دست دادن این مدافع ملی پوش گرجستانی شده و پیشنهاد وسوسه انگیزی به او ارائه کرده است.  گولسیانی یک مدافع سریع و بازیساز است که به دلیل بازی در پُست هافبک دفاعی، توانایی بالایی در بازیسازی از خط دفاع دارد.  سپاهانی ها معتقدند که از دست دادن چنین مدافعی اشتباه بزرگی به سود پرسپولیس رقیب قدیمی این تیم اصفهانی در لیگ برتر بوده است. سپاهان که در خط دفاع خود با مشکلات زیادی مواجه بوده، تصمیم گرفته است این خط خود را با محوریت و رهبری گئورگی گولسیانی ترمیم کند. پیشنهاد سپاهانی برای گولسیانی 800 هزار دلاری می باشد.

سپاهانی ها معتقدند که از دست دادن چنین مدافعی اشتباه بزرگی به سود پرسپولیس رقیب قدیمی این تیم اصفهانی در لیگ برتر بوده است. سپاهان که در خط دفاع خود با مشکلات زیادی مواجه بوده، تصمیم گرفته است این خط خود را با محوریت و رهبری گئورگی گولسیانی ترمیم کند.
پیشنهاد سپاهانی برای گولسیانی 800 هزار دلاری می باشد.

فهرست