پیش بینی اوپتا سوپر کامپیوتر از شانس های قهرمانی یورو 2024 انجام شد.با توجه به این که فینال لیگ قهرمانان اروپا به تازگی پشت سر گذاشته شده، هواداران مجبور نیستند برای رویداد بعدی فوتبال زیاد منتظر بمانند، چرا که به سرعت وارد مسابقات بین‌المللی هیجان‌انگیز خواهیم شد که یورو ۲۰۲۴ نام دارد.

پیش بینی اوپتا از شانس های قهرمانی یورو 2024

پیش بینی اوپتا احتمال قهرمانی انگلیس در یورو از سایر تیم ها بیشتر است.

تورنومنت امسال هفدمین دوره در تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپاست که از ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) در آلمان آغاز می‌شود و ۲۴ تیم در حالی با یکدیگر مبارزه می‌کنند که ایتالیا در پی دفاع از عنوان قهرمانی‌اش خواهد بود. آلمان که تنها میزبان این دوره (برخلاف دوره قبل) است، تیمی بوده که ۳ مرتبه قهرمان شده.

سوپرکامپیوتر اوپتا که در طول مسابقات باشگاهی توجه زیادی را به سوی خودش جلب کرد، بار دیگر ربات خودش را به کار انداخت. این ابرکامپیوتر ۱۰۰۰۰ مرتبه یورو ۲۰۲۴ را شبیه‌سازی کرده و درصدهای شانس را قبل از مسابقات تأیید کرده است. بدون مقدمه دیگری پیش‌بینی‌های یورو ۲۰۲۴ را مرور خواهیم کرد.

پیش بینی اوپتا از شانس های قهرمانی یورو 202411

انگلیس با ۱۹,۹ از سوی ابرکامپیوتر اوپتا به‌عنوان قهرمان یورو ۲۰۲۴ معرفی شده است. تیم گرت ساوتگیت هرگز قهرمان یورو نشده و آخرین مرتبه هم در فینال متحمل شکستی دلخراش مقابل ایتالیا شد. اما اوپتا بیشترین احتمال را به قهرمانی آن‌ها می‌دهد که بهترین نتیجه‌شان در جام ملت‌های اروپا خواهد بود.
محتمل‌ترین گزینه که شاید انگلیس را متوقف کند فرانسه با ۱۹,۱ درصد است. تیمی که سه‌شیرها را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست داد و برای دومین مرتبه متوالی به فینال جام‌جهانی راه یافت.آلمانِ میزبان با ۱۲,۴ درصد، اسپانیا با ۹,۶ درصد و پرتغال با ۹,۲ درصد مدعیان قدرتمند بعدی برای بردن یورو هستند.

پیش بینی اوپتا از شانس های قهرمانی یورو 202422

فهرست