کاپیتان بارسلونا گزینه فروش رئیس باشگاه می باشد تا بتواند بحران اقتصادی پیش رو را سپری کند.با وجود آن که دکو گفته که برنامه‌ای برای تضعیف ترکیب بارسلونا وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که باشگاه کاتالان در نظر دارد که یک فروش بزرگ در تابستان پیش رو داشته باشد.

کاپیتان بارسلونا در لیست فروش لاپورتا1

کاپیتان بارسلونا را بایرن مونیخ با مبلغ ۸۰ میلیون یورو می خواهد.

در سال ۲۰۲۲، فرنکی دی یونگ مدافع هلندی بارسلونا برای فروش انتخاب شد. بارسلونا این بازیکن را در لیست فروش گذاشت و حتی مشتری (منچستریونایتد) و جایگزین (کارلوس سولر) هم مشخص شدند، اما این هافبک حاضر به جدایی نشد و در مقابل فشار‌های مدیران بارسا مقاومت کرد.

کاپیتان بارسلونا در لیست فروش لاپورتا

در سال ۲۰۲۳ نوبت فران تورس بود که در لیست فروش گذاشته شود. بارسلونا که برای خرید این بازیکن ۵۵ میلیون یورو هزینه کرده بود، در فکر جبران هزینه خرید او بود. این بار نوبت تورس بود که در مقابل جدایی مقاومت کند و ماندنی شود.بارسلونا در سال ۲۰۲۴ امیدوار است که بالاخره طلسم شکنی کند و به نظر می‌رسد که رونالد آرائوخو برای این هدف انتخاب شده است.گفته می‌شود که بایرن مونیخ حاضر شده برای خرید مدافع اروگوئه‌ای ۸۰ میلیون یورو بپردازد.

کاپیتان بارسلونا در لیست فروش لاپورتا2

بارسلونا برای این که تراز مالی منفی نداشته باشد، مجبور است که از فروش بازیکنان کلیدی خود درآمدزایی کند و رونالد آرائوخو یکی از گزینه هاست.

فهرست