گل گهر سیرجان در واکنش به جذب بازیکن خارجی این تیم توسط استقلال بیانیه صادر کرد.مدیر باشگاه سیرجانی حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه گل گهر، اظهار داشت: سرمربی تیم فعلا برای تعطیلات به یونان رفته و قرار است جمعه به ایران برگردد. به همین خاطر روز شنبه با اوزونیدیس جلسه‌ای خواهیم داشت تا در خصوص لیست ورود و خروج تیم صحبت کنیم. او هنوز هیچ لیستی به ما نداده و بنابراین فعلا برنامه‌ای نداریم.

گل گهر به هیچ عنوان بازیکن اسپانیایی خود را نمی فروشد1

گل گهر هیچ برنامه ای برای فروش بازیکن اسپانیایی خود به استقلال را ندارد.

وی درمورد اینکه طی روزهای گذشته لیست دوم سرمربی استقلال مشخص شد که نام روبروتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر نیز در آن قرار دارد، گفت: هر باشگاهی اگر بازیکنی از گل گهر را می‌خواهد باید رسما با باشگاه ما مکاتبه کند.او در مورد جذب علیرضا علیزاده توسط تراکتور که نامه هم زده شده است گفت:ما اعلام کردیم 20 میلیارد بدهید تا رضایت نامه این بازیکن صادر شود.

گل گهر به هیچ عنوان بازیکن اسپانیایی خود را نمی فروشد

مدیر تیم گل گهر درمورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده استقلال به دنبال نوید عاشوری نیز هست اما نام این بازیکن در لیست نکونام وجود ندارد، گفت: من اطلاعی از لیست سرمربی استقلال ندارم. به من گفتند عاشوری هم مد نظر استقلال قرار دارد. من هم گفتم اگر باشگاهی بازیکنی از تیم ما را می‌خواهد باید رسما مکاتبه کند و اگر با خود بازیکن وارد مذاکره شوند حتما شکایت می‌کنیم. البته چنین اتفاقی هم فعلا نیفتاده و امیدوارم در ادامه هم نیفتد و باشگاه‌ها رفتار حرفه‌ای را رعایت کنند.

فهرست