یادگیری تاکتیک جدید از منصوریان توسط گواردیولا طعنه هواداران اهوازی به منصوریان بوده است.بخش زیادی از هواداران فولاد از علیرضا منصوریان دل چرکین هستند و این موضوع بر کسی پنهان نیست. پس از پایان لیگ بیست و دوم بخشی از هواداران فولاد انتظار داشتند تا این باشگاه به همکاری خود با علیرضا منصوریان پایان دهد اما این اتفاق رخ نداد و قرار شد علی منصور در لیگ بیست و سوم نیز روی نیمکت این تیم بنشیند.

یادگیری تاکتیک جدید گواردیولا از علی منصور

یادگیری تاکتیک جدید مربیان بزرگ دنیا از علی منصوریان

شکست سنگین مقابل گل گهر در هفته نخست و شکست مقابل نفت آبادان در اهواز باعث شده که جو حاکم علیه او بسیار سنگین تر از قبل شود.رابطه علیرضا منصوریان با هواداران فولاد تیره و تار است و روز گذشته اوج حواشی شکل گرفت تا شاید مسئولین فولاد به قطع همکاری با علیرضا منصوریان فکر کنند.

یادگیری تاکتیک جدید گواردیولا از علی منصور1

صفحه رسمی باشگاه فولاد در اینستاگرام پس از پایان بازی با انتشار یک پست اینستاگرامی که روال همیشگی صفحات رسمی تیم ها است از نتیجه این بازی خبر داد. هواداران فولاد در کامنت های این پست بار دیگر به باخت فولاد واکنش نشان دادند و خواهان اخراج علیرضا منصوریان شدند. باید دید در نهایت مسئولین فولاد چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا به همکاری خود با منصوریان ادامه می دهند یا خیر…

یادگیری تاکتیک جدید گواردیولا از علی منصور2

فهرست