ادامه همکاری ژابی آلونسو با لورکوزن برای یک فصل دیگر تمدید شده است و خبری از حضور این سرمربی جوان و آینده دار در تیم های بزرگی همچون لیورپول و بایرن مونیخ نمی باشد.نشریه «تایمز» انگلیس در این باره نوشته که انتظار می‌رود ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد. این مربی اسپانیایی هنوز هیچ صحبت رسمی در این خصوص با باشگاه نکرده، اما برنامه‌‌اش مشخص است و به زودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

ادامه همکاری ژابی با لورکوزن برای یک فصل دیگر2

ادامه همکاری ژابی آلونوسو با لورکوزن تا تابستان سال 2025 ادامه خواهد داشت.

بند فسخی در قرارداد آلونسو است که در تابستان 2025 قابلیت فعال شدن دارد. پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» گزارش داده بود که بند فسخ این مربی 42 ساله در قراردادش با بایرلورکوزن، 15 میلیون یورو است.شاگردان ژابی آلونسو که در 38 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌ و از این حیث رکورد جدیدی را در فوتبال آلمان به نام خود ثبت کرده‌اند، در حال حاضر با 70 امتیاز و 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخِ رده دومی، صدرنشین بوندس‌لیگا هستند.

ادامه همکاری ژابی با لورکوزن برای یک فصل دیگر

آلونسو که قرارداد فعلی‌اش با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 75 بازی روی نیمکت این تیم آلمانی بوده و آمار 50 برد، 15 تساوی و 10 شکست را از خود برجای گذاشته است.

ادامه همکاری ژابی با لورکوزن برای یک فصل دیگر1

فهرست