از نظر گواردیولا سرمربی منچستر سیتی همچنان فوق ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.پپ گواردیولا در سال ۲۰۰۸ هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و از همان ابتدا با یک تیم پرستاره کار خود را آغاز کرد و لیونل مسی تحت هدایت او به یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان جهان تبدیل شد.

از نظر گواردیولا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است1

از نظر گواردیولا با اختلاف لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

عملکرد مسی در هر فصل تحت مربی‌گری گواردیولا بهبود یافت و در آخرین فصل همکاری این دو، مسی در تمامی رقابت‌ها ۷۳ گل به ثمر رساند. او همچنین از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ چهار توپ طلای پیاپی را به دست آورد.مسی اکنون با هشت توپ طلا و مجموعه‌ای از افتخارات بزرگ و رکوردهای تاریخی، جایگاه خود را تثبیت کرده است.

از نظر گواردیولا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است

گواردیولا در مصاحبه با برنامه تلویزیونی ایتالیایی Che Tempo Che Fa درباره مسی گفت: «برای من آسان است که بگویم او بهترین بازیکن تاریخ است، اما همه چیز در زمان درست به وقوع پیوست. بهترین بازیکن تاریخ؟ شاید این بی‌احترامی به پله و مارادونا باشد، اما از نظر من بله او بهترین است. به عنوان مربی هرگز کسی مثل او ندیده‌ام. نمی‌توان تصور کرد که او این ثبات و پایداری را برای ۱۵-۲۰ سال حفظ کرده باشد. وقتی او را از نزدیک می‌بینید به یاد تایگر وودز یا مایکل جردن می‌افتید. ما خوش‌شانس بودیم که با او کار کردیم.»

از نظر گواردیولا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است2

فهرست