استقلال قهرمان لیگ برتر شد2

استقلال با پیروزی در مقابل فولاد خوزستان در اهواز و با توجه به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در سیرجان؛سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شایسته لیگ برتر شد.شاگردان مجیدی پس از 9 سال موفق شدند به قهرمانی در لیگ بار دیگر دست یابند.تا به اینجای لیگ استقلال بدون شکست رکورددار می باشد و در ادوار لیگ برتر نیز توانسته است بیشترین تعداد بازی بدون شکست را برای خود ثبت کند.شاگردان مجیدی با خط دفاعی مستحکم و استفاده از بازیکنان خارجی مناسب چند هفته پیش از پایان این رقابت ها قهرمانی خود را تثبیت کرده اند.

استقلال قهرمان لیگ برتر شد1

استقلال با کسب 63 امتیاز و اختلاف امتیاز 9 امتیازی نسبت به پرسپولیس سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی را بدست آورد.

باوجود اینکه پرسپولیس می‌تواند روی کاغذ فاصله ۹ امتیازی با آبی پوشان را در فاصله سه هفته مانده به پایان این بازی‌ها جبران کند اما با توجه به قانون گل زده در خانه حریف (بازی برگشت دربی) آبی‌ها قهرمانی را به دست آوردند.این چهارمین قهرمانی استقلال در مسابقات لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود که با هدایت فرهاد مجیدی رقم می‌خورد. شاگردان مجیدی ضمن کسب این عنوان قهرمانی، به پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر هم پایان داد.

فهرست