بازیکنان منچسترسیتی عاشق گواردیولا هستند1

منچسترسیتی موفق شد در دربی شهر منچستر 6-3 یونایتد را در هم بکوبد.گواردیولا بعد از سپری کردن شش فصل فوق العاده و درخشان روی نیمکت منچسترسیتی قرارداد پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی و موفق این باشگاه در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد. برخی شایعات حاکی از احتمال جدایی گواردیولا در پایان فصل بوده، اما رودری ابراز امیدواری کرد این سرمربی روی نیمکت سیتی باقی مانده و در سال های آتی نیز موفقیت های بیشتری را جشن بگیرد.

بازیکنان منچسترسیتی عاشق گواردیولا هستند

منچسترسیتی تا سال 2023 با گواردیولا قرارداد دارد و بازیکنان این تیم امیدوارند که این سرمربی اسپانیایی با آنها ادامه دهد.

رودری به نشریه تایمز گفت: “همه ما بازیکنان سیتی، پپ گواردیولا را خیلی دوست داریم و این سرمربی در سال ‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای روی نیمکت تیم داشته است. گواردیولا سرمربی تیم است و اگر تصمیم بگیرد که در این باشگاه باقی مانده و قراردادش را تمدید کند، همه ما خیلی خوشحال خواهیم شد.من فکر می کنم پپ گواردیولا می تواند آینده این باشگاه را تصور کند. او باید اینجا باشد، زیرا گواردیولا یک سرمربی فوق العاده برای سیتی است و ما می توانیم در کنار هم به افتخارات بیشتری در سال های آینده دست پیدا کنیم.”

فهرست