با سرمربی بلغارستانی که گفته می شود باشگاه استقلال برای نیمکت تیمش در نظر گرفته بیشتر آشنا شویم.ایوایلو پتف بلغارستانی گفته می شود نزدیک ترین گزینه به نیمکت آبی ها است و به همین بهانه به معرفی و آمار این سرمربی در گذشته می پردازیم.

با سرمربی بلغاری مورد نظر استقلال بیشتر آشنا شویم2

با سرمربی بلغارستانی ایوایلو پتف مدیران استقلال مذاکره اولیه انجام داده اند.

ایوایلو پتف متولد ۹ جولای ۱۹۷۵ در بلغارستان است. او که سابقه بازی به عنوان هافبک را دارد، پس از بازنشستگی به سمت مربیگری روی آورد و به سرعت در عرصه فوتبال اروپا مطرح شد. پتف کار مربیگری خود را از تیم لودوگورتس رازگراد در لیگ برتر بلغارستان آغاز کرد و با این تیم موفق به کسب دو قهرمانی در لیگ برتر بلغارستان و یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام بلغارستان شد.

با سرمربی بلغاری مورد نظر استقلال بیشتر آشنا شویم1

او مدتی هم در قبرس مربیگری کرده است.در دسامبر ۲۰۱۴، پتف رسماً به‌عنوان سرمربی تیم ملی بلغارستان منصوب شد.پس از آن حضور در تیم دینامو زاگرب در کرواسی تجربه جدید این سرمربی بوده است.پتف در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۱، در یک بازی مقدماتی جام جهانی مقابل فنلاند، برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست.

با سرمربی بلغاری مورد نظر استقلال بیشتر آشنا شویم

در مارس ۲۰۲۳، پتف بار دیگر به عنوان سرمربی لودوگورتس رازگراد منصوب شد و جانشین آنته شیمونژا شد. او موفق شد که با این تیم به یک قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی بلغارستان دست پیدا کند.باید دید آینده این سرمربی در ایران رقم خواهد خورد یا بار دیگر در فوتبال اروپا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فهرست