توجیه عجیب النصر پس از حرکت زشت و ناشایست رونالدو پس از شکست مقابل الهلال داده شده است.در ویدئوی منتشر شده از رونالدو هنگام خروج از از زمین، حرکت زشتی را مقابل هواداران الهلال انجام می دهد. نکته جالب اینکه کاپیتان تیم ملی پرتغال این کار را ۲ بار و پیش از ورود به تونل رختکن تکرار می کند و هنگام انجام آن، به تماشاگران رقیب لبخند می زند.

توجیه عجیب النصر از حرکت زشت رونالدو2

محمد العنزی، خبرنگار عربستانی و نزدیک به النصر از قول مدیران النصر گفت که رونالدو در طول برگزاری دربی ریاض، از ناحیه حساس بدن، دچار آسیب دیدگی شده بود و هنگام خروج از زمین نیز به همین دلیل، دست خود را روی قسمت آسیب دیده اش گذاشته بود و او قصد توهین به هواداران الهلال را نداشته است.

توجیه عجیب النصر از حرکت زشت رونالدو1

توجیه عجیب النصر برای جلوگیری از محرومیت رونالدو در عربستان

این خبرنگار نیز از هواداران عربستانی درخواست کرد تا به موضوع مطرح شده دامن نزنند چرا که کریستیانو رونالدو از بالاترین سطوح فوتبالی دنیا به فوتبال عربستان آمده و انجام این حرکات در شأن او نیست!
تصاویر ضبط شده مشخص می کند که صحبت های مدیران النصر با اتفاقات رخ داده، همخوانی ندارد و به نوعی توجیح عجیب النصر برای فرار از محرومیت رونالدو می باشد. باید دید تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان در این خصوص چه خواهد بود.

توجیه عجیب النصر از حرکت زشت رونالدو

فهرست