خاطره جالب سبو شهبازیان مدافع ارمنی سابق تیم ملی و باشگاه استقلال از زمان حضور بلاژوویچ در تیم ملی ایران گفته شد.شهبازیان ابتدا درگذشت این مربی بزرگ را تسلیت گفت و در ادامه گفت: بلاژوویچ روزی که به ایران آمد، واقعا مربی بزرگی بود که سابقه سومی جام جهانی ۹۸ را با تیم ملی کرواسی در کارنامه داشت. برخی بازیکنان جوان که شاید خیلی در چشم نبودند دل آن دوره به تیم ملی دعوت شدند. یکی از این نفرات رحمان رضایی بود که آن زمان در ذوب آهن بازی می‌کرد اما با انتخاب و دیدگاه بلاژوویچ، زندگی‌اش عوض شد.مدافع پیشین تیم ملی کشورمان اضافه کرد: بلاژوویچ با وجود اینکه از لحاظ فنی خیلی خوب بود اما خیلی زود هم عصبانی می‌شد.

خاطره جالب از بلاژوویچ توسط مدافع سابق تیم ملی

خاطره جالب از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که دیگر در قید حیات نمی باشد.

خاطره جالب از این سرمربی این بود که در زمان عصبانیت بلاژ، رضا چلنگر خیلی هُل می‌شد و مسلط نمی‌توانست حرف‌هایش را ترجمه کند. یک روز در تمرین تیم ملی می‌خواست توپ‌ها را از کنار زمین به تیر یک ارسال کنیم. ترجمه چلنگر به شکلی بود که من تصور کردن باید توپ‌ها روی تیر ۲ بریزم‌.

خاطره جالب از بلاژوویچ توسط مدافع سابق تیم ملی 2

به همین دلیل توپ‌ها را بلند به تیر ۲ می‌فرستادم. چندین بار این کار را انجام دادم. من هم به دلیل استرس دادن چلنگر، هُل شده بودم. این کار سبب عصبانیت بلاژوویچ شد به شکلی که توپ را روی زمین زد و عینک خود را درآورد. در نهایت با یک خداحافظی ما را خوشحال کرد و دیگر به تیم ملی دعوت نشدم زیرا تفاوت تیر یک و دو را نفهمیدم!(باخنده) سر یک تیر از تیم ملی خط خوردم.

خاطره جالب از بلاژوویچ توسط مدافع سابق تیم ملی 1

فهرست