رئال مادرید خواستار دریافت جام در داخل خانه شده است و قصد ندارد در زمین گرانادا جام را دریافت کند.روزنامه اسپانیایی «مارکا» با انتشار گزارشی مدعی شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته پس از پایان بازی خارج از خانه شنبه شب رئال مادرید مقابل گراانادا در ورزشگاه لس‌کارمنس، مراسم اهدای جام به رئال مادرید را برگزار کند، حالا خبر می‌رسد که این باشگاه اسپانیایی تمایلی به دریافت جام در بازی شنبه شب ندارد.

رئال مادرید خواستار دریافت جام در خانه شده است1

رئال مادرید خواستار دریافت جام قهرمانی در ورزشگاه خانگی شد.

بر اساس گزارش برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا؛ رئال مادرید دریافت جام لالیگا در ورزشگاه خانگی گرانادا را به احترام بازیکنان این تیم که در معرض خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارند، مناسب نمی‌داند. گرانادا که در حال حاضر با 21 امتیاز در رده نوزدهم جدول 20 تیمی لالیگا جای دارد، در صورت شکست مقابل کهکشانی‌ها سقوطش به دسته پایین قطعی می‌شود.

رئال مادرید خواستار دریافت جام در خانه شده است2

روزنامه «مارکا» هم در ادامه خبر داد که باشگاه رئال مادرید از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته تا جام قهرمانی را در بازی با آلاوس در تاریخ 14 مِی (25 اردیبهشت) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دریافت کنند.شاگردان کارلو آنچلونی شنبه شب در هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا در خانه کادیس به برتری 3 بر صفر رسیدند و با توجه به شکست 4 بر 2 بارسلونا مقابل جیرونا، قهرمانی‌ زودهنگام‌شان در این رقابت‌ها قطعی شد.

رئال مادرید خواستار دریافت جام در خانه شده است

فهرست