کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه تاکنون در رقابت هایی که مقابل لیونل مسی قرار گرفته است هرگز شکست نخورده است.اکنون در آستانه فینال جام جهانی 2022 قطر که تقابل دو تیم آرژانتین و فرانسه می باشد،این بازی چهارمین دیدار تقابل لیونل مسی و کیلیان امباپه می باشد. آنها قبلاً سه بار به مصاف هم رفته‌اند و بازیکن فرانسوی هرگز شکست نخورده است (دو برد و یک تساوی).دو تیم آرژانتین و فرانسه به دنبال ستاره سوم روی پیراهن هایشان می باشند و این حساسیت این بازی را دو چندان می کند. اولین بار تقابل دو ستاره در بازی فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که آن دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع فرانسوی ها به پایان رسید، ام‌باپه برابر مسی که گلی به ثمر نرساند دو پاس گل داد و یک گل زیبا زد.

ستاره تیم ملی فرانسه در مقابل مسی تاکنون شکست نخورده است2

ستاره تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه می خواهد در چهارمین تقابل با مسی باز هم پیروز شود.

دو دیدار بعدی در سطح باشگاهی در لیگ قهرمانان بود. در بازی رفت، پاری سن ژرمن در نیوکمپ مقابل بارسلونا ۴ بر یک برنده شد که بازیکن آرژانتینی از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد اما ستاره تیم ملی فرانسه عملکرد خارق العاده‌ای داشت و هت تریک کرد.

ستاره تیم ملی فرانسه در مقابل مسی تاکنون شکست نخورده است1

بازی برگشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ام باپه باز هم گل زد این بار از روی نقطه پنالتی و مسی نیز گل زد اما یک پنالتی را از دست داد.

ستاره تیم ملی فرانسه در مقابل مسی تاکنون شکست نخورده است

فهرست