سرمربی پرسپولیس در جلسه ای که با درویش مدیر عامل باشگاه برگزار کرده است، برنامه های خود را برای فصل آینده مشخص کرده.اوسمار ویرا به احتمال فراوان فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود اما به دلیل در پیش بودن بازی‌های حساس پرسپولیس دو طرف از پاسخ قطعی دادن در خصوص ادامه همکاری طفره رفتند، اما به نظر می‌رسد توافقات برای تمدید قرارداد اوسمار انجام شده و این مربی برزیلی را فارغ از هر نتیجه ای که در پایان این فصل کسب کند، در سال آینده هم روی نیمکت قرمزها خواهیم دید.

سرمربی پرسپولیس فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده است2

سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده 3 بازیکن ایرانی و 2 بازیکن خارجی را می خواهد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که سرمربی سرخ‌ها در لیست خود نام ۵ بازیکن را قرار داده که ۳ بازیکن ایرانی و ۲ بازیکن خارجی در فهرست او برای فصل آینده قرار دارند. اوسمار در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد سبک بازی رامین رضاییان، مهدی قایدی، رضا اسدی و شهریار مغانلو را می‌پسندد و بازی آن‌ها علاقه دارد. با این حال جذب این ستاره‌ها اصلا کار راحتی نیست و معلوم نیست اوسمار در لیست خود نام چه کسانی را قرار داده است. اسدی و مغانلو با سپاهان قرارداد دارند و قایدی هم با توجه به حضور در امارات و البته سبقه استقلالی اش، بعید است پرسپولیسی شود.

سرمربی پرسپولیس فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده است

در خصوص بازیکنان تمدیدی پرسپولیس که تعدادشان هم زیاد است، اوسمار اولویت بندی کرده و قرار است به زودی بازیکنانی که در اولویت سرمربی پرسپولیس هستند، قراردادشان تمدید شود.

فهرست