فینال کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا با حضور دو تیم رئال مادرید و اوساسونا برگزار خواهد شد.رئال که قهرمانی در لالیگا را از دست داده است به دنبال قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می باشد.مادریدی ها در 8 بازی اخیر خود در لیگ 4بار شکست خورده اند اما با این حال برد بزرگ ۴-۰ در ال‌کلاسیکوی برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری به ارزش یک جام بود. حالا آنچلوتی می‌تواند بعد از ۹ سال دوباره این جام را بگیرد. شاید ارزش جام‌حذفی برای رئال به اندازه جام‌های مهمی که برده نباشد، اما مرهم درد است و می‌تواند به بازیابی روحیه کهکشانی‌ها برای لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

فینال کوپا دل ری برای کدام تیم خوش یمن خواهد بود؛رئال مادرید یا اوساسونا؟1

فینال کوپا دل ری با حضور دو تیم رئال مادرید و اوساسونا برگزار خواهد شد.

میانه جدولی بودن در لالیگا برای اوساسونا عملکردی خوب تلقی می‌شود و حالا شانس جام گرفتن هم دارند. مرتبه قبلی ۱۸ سال قبل این بازی با تلخی برای‌شان تمام شد و حالا نسبت به رئال‌بتیس، رقیب بزرگ‌تری پیش رو خواهند داشت.آخرین بازی این دوتیم مقابل یکدیگر دیدار برگشت فصل جاری لالیگا، رئال مادرید موفق شد اوساسونا را در ورزشگاه ال‌سادار با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

فینال کوپا دل ری برای کدام تیم خوش یمن خواهد بود؛رئال مادرید یا اوساسونا؟2

والورده و آسنسیو گلزنان رئال در آن دیدار بودند.۱۳ برد برای رئال‌مادرید و ۵ تساوی در ۱۲ سال اخیر در نبردهای این دو تیم ثبت شده است. آخرین برد اوساسونا مقابل رئال‌مادرید به ژانویه ۲۰۱۱ در لالیگا برمی‌گردد.اوساسونا فقط یک مرتبه تابه‌حال در فینال کوپا دل ری  اسپانیا حضور داشته است. قرمزهای پامپلونا سال ۲۰۰۵ مقابل رئال‌بتیس شکست خوردند و به جام نرسیدند.

فینال کوپا دل ری برای کدام تیم خوش یمن خواهد بود؛رئال مادرید یا اوساسونا؟

فهرست