مهدی طارمی فصل آینده هم در پورتو خواهد ماند.2

مهدی طارمی ستاره خط حمله پورتو در فصلی که گذشت یکی از ارکان اصلی قهرمانی پورتو در لیگ برتر پرتغال بوده است.او که با قراردادی 4 ساله راهی پورتو شد دومین سال حضورش را در این تیم سپری می کند و با توجه به عملکردش تیم های بزرگ اروپایی همانند آث میلان، آرسنال به دنبال جذب این مهاجم باهوش ایرانی می باشند.از آنجایی گه پورتو در فصل نقل و انتقالات بسیار فعال می باشد انتظار می رود طارمی هم به تیم بزرگی در اروپا ترانسفر شود.بازیکنانی نظیر «الکس تلس»، «خسوس کرونا» و «سرجیو اولوی را» در همین دو فصل از پورتو راهی منچستریونایتد، سویا اسپانیا و آاس رم ایتالیا شدند. ترانسفر موفق دیگر باشگاه پورتو، انتقال «لوئیس دیاز» به لیورپول در زمستان بود و نشان داد استعدادیاب های تیم‌های بزرگ اروپا لیگ پرتغال و تیم پورتو را با ذره بین دنبال می‌کنند.

مهدی طارمی فصل آینده هم در پورتو خواهد ماند.

مهدی طارمی با 20 گل و 13 پاس گل بهترین بازیکن پورتو در این فصل می باشد.

اما روزنامه ابولا پرتغال در گزارشی اعلام کرده است که مهدی طارمی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ هم در پورتو ماندنی است و سومین سال حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد. ابولا به دلیل اهمیت این خبر آن را حتی روی اخبار روی جلد خود قرار داده است.
کار طارمی در این فصل از فوتبال پرتغال فردا و با انجام دیدار فینال مقابل توندلا به پایان می‌رسد. پورتو در لیگ پرتغال به عنوان قهرمانی رسید و طارمی با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل، بهترین بازیکن پورتو و تاثیرگذارترین بازیکن پرتغال شد. او می‌تواند آمار خود را در دیدار فینال جام حذفی بهبود ببخشد.

فهرست