مهران گرگانی ها برنده نخستین جدال نیمه نهایی3

مهران حاتمی موفق شد نخستین بازی را به سود گرگانی ها رقم بزند.

دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند.این دیدار با پیروزی شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.
در نیمه نخست بازی شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم شیمیدر شروع‌ خوبی داشتند، اما رفته رفته این شاگردان مهران حاتمی بودند که با درخشش رسول مظفری و پری پتی نبض بازی را در اختیار گرفتند تا نیمه نخست ۴۲ – ۳۶ به سود شهرداری گرگان پایان یابد.

مهران گرگانی ها برنده نخستین جدال نیمه نهاییبا شروع نیمه دوم بازی اماش شیمیدری‌ها عملکرد بهتری داشته و با برتری ۹-۲۸ در کوارتر سوم، نتیجه بازی را به سود خود برگرداندند. در کوارتر چهارم اما گرگانی‌ها بار دیگر با درخشش مظفری اختلاف ۱۳ امتیازی را جبران کردند تا بازی پایا پای پیگیری شود. این دیدار نهایتا ۸۱ – ۷۲ با برتری گرگانی‌ها به پایان رسید.
پری‌پتی گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۳ امتیاز، جمشیدی و مظفری نیز هر کدام با کسب ۲۲ امتیاز، نقش پر رنگی در برتری گرگانی‌ها داشتند.
بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که ۳ بار حریف خود را شکست دهد، راهی فینال می‌شود. به این ترتیب شهرداری گرگان با برتری در این دیدار فعلا یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

فهرست