مسی
مسی به دلیل انقادات از رسانه های فرانسوی ناراحت است

به نقل از لوپاریزین، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در تابستان امسال با جدایی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما هنوز نتوانسته انتظاراتی که از او می رود را در این تیم برآورده کند. عملکرد نامناسب این بازیکن در پاری سن ژرمن این تردید را به وجود آورده است که مسی نمی تواند در پاری سن ژرمن جا بیافتد و شاید در پایان فصل تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

مسی

شنیده ها حاکی از این است که مسی از رفتار رسانه های فرانسه با او ناراحت است. نشریه معروف اکیپ بارها انتقاداتی شدید از مسی کرده است و به نوعی پرچمدار انتقاد از ستاره آرژانتینی محسوب می شود و به همین خاطر نیز گفته می شود که مسی از رفتار این رسانه و سایر رسانه های پاریس به مدیران ارشد باشگاه گلایه کرده است. گفته می شود مسی دلیل رفتار خشن و خصمانه رسانه های فرانسه با او را آن هم در اولین سال حضورش در پاریس درک نمی کند.

مسی

با این وجود نشریه لوپاریزین مدعی شده است که این بازیکن قصد دارد به قراردادش با پاری سن ژرمن وفادار بماند و برنامه ای برای جدایی ندارد. اگر چه ماه های اول حضور مسی در پاریس به هیچ عنوان آسان نبوده است اما او به تدریج با کمک دوستانی نظیر نیمار، دی ماریا، پاردس و وراتی در حال جا افتادن در پاریس است و در عین حال رابطه خوبی هم با ام باپه دارد. ضمن این که حضور پوچتینو به عنوان سرمربی نیز کمک زیادی به این فوق ستاره کرده است. پوچتینو بارها از مسی تمجید کرده است و معمولا این دو نفر در حال گفتگو در جلسات تمرین دیده می شوند.

فهرست