هر چقدر پاریسی ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پول خرج می کنند از رسیدن به قهرمانی دورتر می شوند.پاری سن ژرمن با شکست در هر دو دیدار رفت و برگشت، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا یک پایان غم انگیز برای دوران کیلیان ام‌باپه ثبت شود.

هر چقدر پاریسی ها پول خرج می کنند از رسیدن به قهرمانی در اروپا دور می شوند1

هر چقدر پاریسی ها برای قهرمانی در اروپا هزینه می کنند نتیجه عکس می دهد و آنها از کسب قهرمانی دور می شوند.

از زمانی که این باشگاه در سال ۲۰۱۱ به دست شیوخ قطری رسید، پاری سن ژرمن مبلغ نجومی ۱.۹ میلیارد یورویی را صرف نقل و انتقالات کرده است. گران‌ترین خرید پاریسی‌ها نیمار بود که انتقالش از بارسلونا به پاریس، ۲۲۲ میلیون یورو برای باشگاه فرانسوی تمام شد و هنوز هم این انتقال، گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال است.

هر چقدر پاریسی ها پول خرج می کنند از رسیدن به قهرمانی در اروپا دور می شوند

با وجود هزینه‌های باورنکردنی، پاری سن ژرمن هنوز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است.پاری ‌سن‌ ژرمن در پنج سال اخیر از هر روشی بهره برده است تا بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. باشگاه فرانسوی هزینه زیادی برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید پرداخت کرده است با این حال مالک قطری باشگاه به نتیجه‌ نرسیده است. پاری ‌سن‌ ژرمن با خرید نیمار (۲۲۲ میلیون) و کیلیان ام‌باپه (۱۸۰ میلیون به صورت قرضی) تا جایی پیش رفت که با هشدار فر پلی مالی یوفا روبه‌رو شد و حتی مسی را هم جذب کردند.

هر چقدر پاریسی ها پول خرج می کنند از رسیدن به قهرمانی در اروپا دور می شوند2

فهرست