کدام تیم جایگزین عراق برای دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.پس از مخالفت حضور تیم ملی ایران در بغداد برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی عراق،حالا دو گزینه دیگر برای بازی دوستانه در نظر گرفته است.مهدی تاج به دلیل مسائل امنیتی خواستار بازی در ایران بود که عراقی ها نپذیرفتن و با روسیه بازی خواهند داشت.جالب اینکه روس‌ها خود نیت به سفر به تهران دارند و سوم فروردین در استادیوم آزادی تهران با تیم ملی فوتبال ایران بازی خواهند کرد و قرارداد این بازی امضا شده است.

کدام تیم جایگزین عراق برای دیدار دوستانه با ایران خواهد شد؟ 1

کدام تیم برای بازی دوستانه در فروردین ماه به تهران سفر خواهد کرد.

گفته می‌شود به دنبال لغو بازی با عراق فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای برای کشورهای دیگر برای انجام بازی دوستانه در فیفا دی فروردین فرستاده است و از جمله این کشورها عمان و قطر است که فدراسیون فوتبال با آنها ارتباط خوبی دارد.

کدام تیم جایگزین عراق برای دیدار دوستانه با ایران خواهد شد؟ 11

جالب اینجاست که دو تیم از مربیانی در ترکیب بهره می‌برند که پیش تر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند. برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش. بازی با یکی از دو تیم عمان و قطر در حالی نهایی می‌شود که آنها برنامه‌های برای فیفا دی فروردین را از قبلل نکرده باشند و از سویی پیشنهاد فدراسوین فوتبال ایران مورد قبول آنها قرار گیرد.

کدام تیم جایگزین عراق برای دیدار دوستانه با ایران خواهد شد؟

فهرست