کورس قهرمانی در بوندسلیگا سال ها بود که به هفته پایانی نکشیده بود.اما در این فصل بایرن مونیخ نتوانست ثبات خود را در این رقابت ها ادامه دهد و همه چیز به هفته پایانی کشیده است.هفته ای حساس و جذاب که قهرمان لیگ مشخص می شود.هفته قبل دورتموند مقابل آگسبورگ پیروز شد و بایرن‌مونیخ مقابل لایپزیش شکست خورد تا فاصله زنبورها در صدر با مدافع عنوان قهرمانی ۲ امتیاز شود و آنها در آستانه پیروز شدن در کورس قهرمانی می باشند.

کورس قهرمانی در بوندسلیگا در هفته پایانی2

حالا دوباره زنبورها سرنوشت‌شان در قهرمانی بوندس‌لیگا را در آستانه آخرین هفته رقابت‌ها در دست دارند.دورتموند پس از آغاز سال ۲۰۲۳ با ۱۰ بازی بدون شکست (شامل ۹ برد) صدرنشین بوندس‌لیگا شد، اما در هفته بیست‌وششم به راحتی مقابل بایرن‌مونیخ شکست خورد.

کورس قهرمانی در بوندسلیگا در هفته پایانی1
کورس قهرمانی در بوندسلیگا مابین دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند در هفته پایانی می باشد.

با این حال آنها فعل خواستن را صرف کردند و تا قبل از هفته پایانی با دو امتیاز بالاتر از بایرن مونیخ در صدر قرار دارند.دورتموند در روز پایانی میزبان ماینتس است و می‌داند که برای قهرمان شدن باید به‌سادگی پیروز شود.یکی از اشتباهات کادر مدیریتی بایرن مونیخ برکناری ناگلزمن و حضور توماس توخل بود.تیم توخل در هفته سی‌وسوم در خانه خودش مقابل لایپزیش با نتیجه ۳-۱ شکست خورد، با این وجود که ابتدا تیم برتر و گلزن بود. این شکست به این معنی است که حالا سرنوشت قهرمانی دست دورتموند است. قرمزها در سی‌وچهارمین مسابقه به مصاف کلن خواهند رفت و این بازی در خانه حریف برگزار خواهد شد. باواریایی‌ها امیدوارند که دورتموند نتواند در هفته پایانی ماینتس را شکست دهد تا یازدهمین قهرمانی متوالی‌شان در بوندس‌لیگا را جشن بگیرند.

کورس قهرمانی در بوندسلیگا در هفته پایانی

فهرست