گل محمدی به نشست خبری چند هفته ای است که نمی رود،روند پیروزی های قرمز پوشان تکرار شده است.عجیب این که وقتی گل محمدی به کنفرانس می‌رفت بعضاً حرف‌هایی می‌زد که خیلی به سود پرسپولیس نبود. درست مثل نشست خبری قبل از بازی پاکو خمز که گفته بود داوران برای ما بر خلاف پرسپولیس پنالتی نمی‌گیرند، اما در طول بازی داور برای تراکتور پنالتی گرفت، ولی با این حال این تیم در خانه مغلوب پرسپولیس شد.به نظر می رسد گل محمدی به این نتیجه رسیده است که به کنفرانس نرود آرامش بیشتری دارد و تیمش هم برنده می‌شود.

گل محمدی به نشست خبری نمی رود، پرسپولیس می برد!22

گل محمدی به نشست خبری که نمی رود آرامش بیشتری دارد و تیمش موفق تر می شود.

پرسپولیس در سه بازی آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر ۱۰ گل به سپاهان، نفت مسجد سلیمان و تراکتور زده و حالا تبدیل به یک تیم کاملا هجومی شده است. تیمی که در صورت تکرار پیروزی مقابل سپاهان در بازی شنبه آینده شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

گل محمدی به نشست خبری نمی رود، پرسپولیس می برد!

احتمال اینکه یحیی تا پایان فصل به نشست خبری ها نرود بسیار بالا می باشد.در تبریز عدم حضور او در کنفرانس خبری حاشیه ساز شد اما به هر حال برای گل محمدی مهمترین اتفاق کسب پیروزی در برابر شاگردان پاکو خمز بود و حالا او می‌تواند با خیالی آسوده تیمش را برای بازی حساس‌تر مقابل سپاهان آماده کند.

گل محمدی به نشست خبری نمی رود، پرسپولیس می برد!2

فهرست