در چه صورت ستاره برزیلی استقلال یک ماه از میادین دور خواهد ماند

دیدار دو تیم استقلال و نساجی مازندران برای فرهاد مجیدی و ساکت الهامی حائز اهمیت می باشد.در کنار این دو برای مدافع برزیلی آبی پوشان نیز مهم خواهد بود.رافائل سیلوا مدافع تیم استقلال در دیدار مقابل پیکان در دقیقه 41 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.با این حال او بازی هفته بیست و پنجم این تیم مقابل سپاهان را از دست داده است.اما رافائل سیلوا در دیدارجام حذفی در  مقابل نساجی مازندران مشکلی برای همراهی تیم  نخواهد داشت. چرا که محرومیت این بازیکن مربوط به لیگ برتر است و او در جام حذفی می تواند تیم را مقابل حریف مازندرانی همراهی کند.

در چه صورت ستاره برزیلی استقلال یک ماه از میادین دور خواهد ماند2

استقلال در مقابل نساجی شکست بخورد،رافائل سیلوا یک ماه دور از میادین خواهد بود.

اگر استقلال پس از شکست نساجی به نیمه نهایی و پس از به فینال برسد این مدافع برزیلی می تواند آنها را همراهی کند.اما اگر در مقابل نماینده مازندران شکست بخورند این بازیکن باید حدود یک ماه دور از میادین فوتبال بماند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده تا پایان ماه رمضان رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار نخواهد شد و با توجه به غیبت مدافع برزیلی آبی پوشان در دیدار با سپاهان او حدود یک هفته پس از ماه رمضان هم قادر به انجام مسابقه فوتبال و حضور در میادین فوتبالی نیست و برای آماده نگه داشتن خود باید در این مدت بدنسازی کند. تمرینی که فوتبالیست ها از آن بیزار هستند.

فهرست