وینیسیوس ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید نقش ویژه ای در پیروزی تیمش مقابل رئال سوسیداد ایفا کرد .این مهاجم در این دیدار موفق به زدن گل اول شد و پنالتی دیگری نیز به دست آورد، اما رفتارهای او در شادی پس از گل، حاشیه‌ساز شد.

وینیسیوس همچنان درگیر حاشیه است1

وینیسیوس ستاره مادریدی ها هنور درگیر حاشیه ها می باشد.

پس از به ثمر رساندن گل نخست، وینیسوس با حرکاتی تحریک‌آمیز به سمت هواداران رئال سوسیداد رفت و با تشویق کردن آنها به سکوت، موجب نارضایتی و اعتراض آنان شد. این اقدام به ویژه نظر پردراگ میاتوویچ، بازیکن سابق رئال مادرید، را جلب کرد.

وینیسیوس همچنان درگیر حاشیه است

میاتوویچ در برنامه «کاروسل دپورتیوو» به شدت از رفتار وینیسوس انتقاد کرد و اظهار داشت: «وینیسیوس با رفتارهایش مشکلاتی برای خود ایجاد می‌کند. او با علم به شرایطی که در اطرافش وجود دارد، چنین حرکاتی را انجام می‌دهد. باید کمی آرام‌تر باشد و این رفتارها را کنار بگذارد. ما از گلزنی او بسیار خوشحال بودیم، اما نوع شادی او باعث ناامیدی ما شد. چه نیازی به چنین کارهایی‌ست؟ این رفتارها به تیم آسیب می‌زند. با بسیاری از مادریدیستاها صحبت کرده‌ام و همه ما او را دوست داریم، اما از این نوع رفتارها ناراحتیم.»

با وجود تمامی این حواشی باشگاه از عملکرد او در زمین راضی می باشد و به نظر می‌رسد که باشگاه تمام تلاش خود را برای حمایت از او خواهد کرد.

فهرست