حسین وفایی
اسطوره اسنوکر ایران با افسانه این رشته درگیر شد

به نقل از ورزش سه، حسین وفایی که هفته گذشته برای اولین بار موفق شد به مسابقات نهایی قهرمانی جهان راه پیدا کند، از دیشب کارش را در بزرگترین تورنمنت جهان آغاز کرد.
وفایی در اولین دیدار برابر جاد ترامپ قرار گرفت ئ در راند اول بازی را با نتیجه 6-3 واگذار کرد.

حسین وفایی

اما در حاشیه این مسابقات، به رسم هرساله در سالن برگزاری بازی‌ها مصاحبه‌هایی با ستارگان این رشته انجام می‌شود که در یکی از این مصاحبه‌ها از رونی سالیوان در مورد حسین وفایی سئوال شد. سالیوان که پیش از این در دو بازی برابر وفایی یک شکست و یک پیروزی را تجربه کرده بود، با طعنه در مورد او صحبت کرد و گفت:”بازیکن خوبی است ولی باید شغلش را عوض کند، چرا که می‌تواند در حرفه‌های دیگر موفق‌تر باشد!”

حسین وفایی
در پاسخ به این کنایه اسطوره اسنوکر دنیا، حسین وفایی در اظهار نظری که شتاب‌زده به نظر می‌رسید، خیلی سریع واکنش نشان داد و مدعی شد که:” بهتر است رونی به سبک زندگی خودش نگاهی داشته باشد تا متوجه شود چرا بعد از این همه سال هنوز به جوایز رقابت‌های اسنوکر نیاز دارد. من نیازی به جوایز ندارم و مشغول بازی کردنم هستم. این سالیوان است که باید از این رشته خداحافظی کند، چرا که در همه این سال‌ها هیچ تلاشی برای گسترش این رشته نکرده است. من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم، او 20 سال در این ورزش بوده و برای ما چه کرده است؟ این بزرگترین سوال من است: او برای ما چه کرده است؟ من نسل جوان هستم، می‌خواهم ببینم او برای ورزش ما چه کرده است. اسپانسرهای بزرگ کجا هستند؟”

فهرست