اتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی که در باشگاه استقلال بازی کرده اند پیش آمده است.در یک هفته گذشته مصدومیت عجیب یامگا باعث شد تا که هواداران و کادرفنی این تیم را در شوک فرو برد. این مصدومیت اما عجیب‌ترین اتفاق پیش آمده در خصوص بازیکنان خارجی آبی‌ها نیست.

اتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی استقلال2

اتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی استقلال در چند سال اخیر پیش آمده است که در نوع خود جالب می باشد.

جی لوید ساموئل یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازیکنان خارجی بود که وارد باشگاه استقلال شد.درگذشت او در سن پایین و با حواشی متعددی اتفاق افتاد که هیچ گاه درباره آن شفاف‌سازی نشد. این مساله آن‌جایی عجیب‌تر می‌شود که بدانید همسر او اعتقاد دارد ساموئل هنوز زنده است و مرگ ساموئل صحنه‌سازی بوده است.

اتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی استقلال1

لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی آبی پوشان تهرانی که در لیگ پانزدهم به جمع شاگردان منصوریان اضافه شد.اتفاق مهم و عجیب اما در لیگ شانزدهم افتاد که او در یک صحنه با سهرابیان برخورد داشت و به زمین افتاد.این مصدومیت قدرت حرکت را از او گرفت و او تا آخر عمرش ویلچر نشین شد.

اتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی استقلال

در نهایت البته می‌توان گفت هیچ‌کدام از اتفاقات پیش آمده برای بازیکنان خارجی استقلال تعمدی نبوده و باشگاه در آن مقصر نیست اما این حجم از اتفاقات ناگوار برای بازیکنان خارجی استقلال اندکی عجیب به نظر می‌رسد.

فهرست