ازمیان مدیر عامل و سرمربی استقلال با توجه به اتفاقات اخیر بایستی یک نفر از سمت خود کناره گیری کند.درگیری میان علی خطیر و جواد نکونام از ابتدای فصل تا کنون وجود داشته است.هر چند در مقطعی این کدورت ها کنار گذاشته شد اما بار دیگر با سرمربی در نشست خبری خود این دشمنی را علنی کرد.

ازمیان مدیر عامل و سرمربی یک نفر خواهد رفت

ازمیان علی خطیر و جواد نکونام یک نفر بایستی استقلال را ترک کند.

تازه ترین اتفاق مربوط به صحبت های تند جواد نکونام علیه مدیرعامل و همکاران اوست که پس از پیروزی یک بر صفر برابر آلومینیوم در نشست خبری صورت گرفت. نکونام که انتقادات زیادی به تیم مدیریتی باشگاه داشت تاکید کرد که «آنها نمی خواهند او با استقلال موفق باشد.»

ازمیان مدیر عامل و سرمربی یک نفر خواهد رفت2

پس از این صحبت ها علی خطیر مدیرعامل باشگاه هم حاضر نشد در مورد این اتفاقات صحبت کند و بدون این که واکنشی به شرایط باشگاه و اختلافش با نکونام داشته باشد، اظهار نظر در این مورد را به آینده موکول کرد.

ازمیان مدیر عامل و سرمربی یک نفر خواهد رفت1

این اتفاقات بدون واکنش وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه صورت گرفته است و مشخص نیست مسئولان ورزش کجا هستند.برخی مسوولان رده بالا در گفت و گوهایی که با هم داشته اند پیرامون تغییرات در باشگاه استقلال صحبت کرده اند. برخی اعتقاد داشتند باید سرمربی این تیم کنار گذاشته شود و برخی هم روی کنار گذاشتن علی خطیر مدیرعامل باشگاه نظر داده اند.

باید دید در آینده در باشگاه بزرگ و ریشه دار استقلال که قدمتی 70 ساله دارد در نهایت چه کسی برنده این جنگ خواهد شد.

فهرست