اظهارات گرت بیل ستاره ولزی سابق ئال مادرید در مورد کریستیانو رونالدو جالب می باشد.حد فاصل سالهای 2013_2018 مثلث معروف BBC رئال مادرید متشکل از کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما یکی از مخوف ترین خط های حمله تاریخ فوتبال را در خود دیده است.خصوصیات اخلاقی هر کدام از این بازیکنان باعث شده بود که میان آنها هرگز رابطه‌‌ای صمیمی نظیر آنچه در مثلث MSN بارسلونا میان لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارس وجود داشت، شکل نگیرد.

اظهارات گرت بیل درباره رونالدو در دوران حضورشان در مادرید1

اظهارات گرت بیل در مورد رونالدو نشان از عدم صمیمیت او و ابر ستاره پرتغالی بوده است.

بیل 33 ساله که سال گذشته در تیم لس‌آنجلس گلکسی به دوران بازیگری‌اش پایان داد، در گفت‌و‌گویی تصویری با یکی فعالان فضای مجازی درباره خاطراتش از بازی در کنار رونالدو گفت: او در حالت عادی آدم خوبی بود، اما خُب گاهی اوقات هم پیش می‌آمد که مثلاً حتی اگر تیم‌مان 5 بر صفر بازی را برده و او گل نزده بود، عصبانی می‌شد و وقتی به رختکن می‌آمد طوری کفش‌‌هایش به یک گوشه پرتاب می‌کرد که انگار عصبانی است.

اظهارات گرت بیل درباره رونالدو در دوران حضورشان در مادرید

بیل که شیفته رشته گلف است برای تشریح بهتر ارتباطش با رونالدو، آن را به بازی گلف تشبیه کرد و افزود: شرایط رونالدو مثل این بود که شما به‌عنوان یکی از اعضای تیم در مسابقات رایدرکاپ شرکت کنید، اما به خاطر اینکه نتوانسته‌اید امتیاز بگیرید عصبانی شوید و از پیروزی تیم خوشحال نباشید. با این حال، رونالدو در کل آدم خوبی است و ما هرگز با یکدیگر مشکلی نداشتیم.

اظهارات گرت بیل درباره رونالدو در دوران حضورشان در مادرید2

فهرست