انتقاد پیشکسوت استقلال پس از حذف این تیم از رقابت های آسیایی انجام شد.پیروز قربانی در این مورد گفت:اتفاق بسیار بدی بود که متاسفانه افتاد. این اتفاق در ایران قابل پیش بینی بود چون پیش از این هم افتاده است و در این بین فقط هواداران و بازیکنان ضربه می خورند.

انتقاد پیشکسوت استقلال از حذف تیم در آسیا2

انتقاد پیشکسوت استقلال به دلیل این بوده که استقلال 100 میلیارد پول نداشته تا از آسیا حذف نشود!

وی در خصوص بدهی ۱۰۰ میلیاردی به استراماچونی اینطور واکنش نشان داد: پرداخت این پول برای فوتبالی‌ها سخت نبود زیرا استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد اما متاسفانه سیستم مدیریتی معیوب است که توان پرداخت این پول را ندارد و باعث ناراحتی مردم و هواداران استقلال می شود.او در مورد اینکه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده این مبلغ را در اختیار باشگاه گذاشته نیز اضافه کرد:در جریان اینکه چقدر پول داده‌اند نیستم و طرفین باید درباره این مساله صحبت کنند. باید ببینیم این پول کجا هزینه شده است. کشورهای دنیا بفهمند ما توان پرداخت ۱۰۰ میلیارد پول را نداشته ایم و به خاطرش از آسیا حذف شده‌ایم به ما می‌خندند و مسخره مان می‌کنند.

انتقاد پیشکسوت استقلال از حذف تیم در آسیا

انتقاد پیشکسوت استقلال ادامه داشت و خاطر نشان کرد: کسانی سرکار هستند که صبح از خواب بلند می شوند یک حرکت کششی انجام می دهند و سپس با دو نفر مشورت می کنند و تصمیم گیری می کنند. بازیکن پولی از کجا آمده است؟ راههای درآمدزایی را بسته اند و برخی مربیان مجبور می شوند بازیکن پولی بردارند. خدا رو شکر همه هم در ایران کارشناس هستند و میزگرد تشکیل می‌دهند و نتیجه‌اش را هم که همه می‌بینیم.

انتقاد پیشکسوت استقلال از حذف تیم در آسیا1

فهرست