بازیکن ایرانی دیگری با یک تیم از لیگ روسیه به توافق رسید و لژیونر شد.محمدجواد حسین‌نژاد در لیگ بیست‌وسوم و به‌لطف ژوزه مورایس به فوتبال ایران معرفی شد.حسین‌نژاد آنقدری در ترکیب سپاهان درخشید که خیلی زود هم به تیم ملی دعوت شد.

بازیکن ایرانی دیگری به لیگ روسیه پیوست2

بازیکن ایرانی دیگری برای ادامه فوتبال خود راهی لیگ روسیه شده است.

محمدجواد پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با پیشنهاد یک تیم روسی مواجه شد و باشگاه دینامو ماخاچ‌قلعه با پرداخت ۱.۳ میلیون دلار موفق شد رضایت زردپوشان اصفهانی را برای انتقال این بازیکن جلب کند.اما حسین نژاد اولین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه نیست و در سالیان اخیر شاهد تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی در لیگ روسیه بودیم.

اولین بازیکنی که در لیگ روسیه مشغول به بازی شد سردار آزمون بوده است.جنگ روسیه و اوکراین در سال ۲۰۲۲ باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ روسیه اعلام کند می‌توانند قراردادهای خود را با باشگاه‌های روسی فسخ کنند و درنهایت ضرر زیادی به این باشگاه‌ها وارد شد.از این رو باشگاه های روسیه به دنبال جذب بازیکنان آسیایی در آمدند تا جایگزین بازیکنان جدا شده فراهم شود.

بازیکن ایرانی دیگری به لیگ روسیه پیوست

محمدجواد حسین‌نژاد، محمد محبی، کسری طاهری، امیرحسین ریوندی، سعید سحرخیزان و محمد قربانی بازیکنانی هستند که اکنون در لیگ روسیه حضور دارند و باید دید در آینده به این تعداد افزوده خواهد شد یا خیر.

فهرست