باشگاه استقلال اعلام کرده است که ساپینتو در بازی مقابل فولاد محرومیتش به پایان می رسد.سرمربی تیم استقلال که به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی محروم شده بود، بعد از این بازی هم تخلفات خود را در دیدار با پیکان تکرار کرد و به بهانه این این بازی هم 10 درصد جریمه و 4 جلسه محروم شد و کسی به طور دقیق نمی‌داند محرومیت او کی به پایان می‌رسد! آیا کمیته استیناف عذرخواهی وی را پذیرفته است و آیا وی در بازی با فولاد به روی نیمکت آبی بر می‌گردد یا خیر! برخی از رسانه‌ها نوشته اند؛ ریکاردو ساپینتو در بازی با فولاد هم محروم است اما باشگاه استقلال چنین خبری را تکذیب می‌کند.

باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را می زند؟

باشگاه استقلال با توجه به محرومیت های متوالی ساپینتو در دوراهی تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی

بهترین کار ممکن حمایت باشگاه از ساپینتو می باشد تا تیم در کورس قهرمانی دچار حاشیه نشود. اما عدم تمدید قرارداد این مربی از سوی باشگاه استقلال بدین معنی است که باشگاه از محرومیت‌های متوالی این مربی خسته شده است و شاید به این بهانه قید تمدید قرارداد این مربی را بزند.

باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را می زند؟1

تنها راه تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو جدا از نتایج خوبی که استقلال در هفته‌های پیش رو به دست می‌آورد، عدم تکرار تخلف از سوی این مربی در هفته‌های باقی مانده است و به نظر می‌رسد چوب خط این مربی در باشگاه پر شده است و با یک تخلف دیگر باشگاه قید ادامه همکاری با این مربی را می‌زند.

باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را می زند؟2

فهرست