نیوکاسل که در این فصل با قرار گرفتن در رده سوم لیگ برتر در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده بدست آورد،حالا به دنبال جذب دو اسطوره فوتبال جهان است.لیونل مسی که با مدیران پاری سن ژرمن درگیر است و به احتمال فراوان تابستان از این تیم جدا می شود.شایعاتی مبنی بر حضور او در الهلال می باشد با دستمزد نجومی 400 میلیون یورویی که تا به این لحظه این خبر در حد شایعه باقی مانده است.بازگشت به بارسلونا و پیشنهاد مالکان باشگاه آمریکایی اینترمیامی از اخبار پیرامون اسطوره آرژانتینی می باشد.

نیوکاسل مسی و رونالدو را با هم می خواهد1

نیوکاسل دوابر ستاره دنیای فوتبال را با هم می تواند به خدمت بگیرد.

تنها باشگاهی که می تواند مسی و رونالدو را با هم در اختیار داشته باشد فقط نیوکاسل است.با توجه به اینکه قرارداد مسی با پاری سن ژرمن به زودی به پایان می‌رسد، عقد قرارداد با این بازیکن برای مدیران نیوکاسل مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در مقابل هیچ مانعی هم برای بازگشت رونالدو به لیگ برتر انگلیس وجود نخواهد داشت؛ به خصوص که هر دو باشگاه زیر چتر عربستان سعودی هستند.

نیوکاسل مسی و رونالدو را با هم می خواهد2

آنها همچنین می‌توانند تغییری در ذهنیت بازیکنان این تیم ایجاد کنند تا آنها به سمت جدیدی قدم بردارند که این اتفاق هم بدون شک به سود مالکان این باشگاه خواهد بود. حالا باید منتظر ماند و دید نیوکاسل می‌تواند این کار را انجام بدهد و این گام دیوانه‌وار را در تابستان امسال بردارد یا خیر؟

نیوکاسل مسی و رونالدو را با هم می خواهد

فهرست