برای قهرمانی در لیگ برتر شاید می توان گفت دربی پایتخت تعیین کننده خواهد بود.پرسپولیس پس از دو برد متوالی مقابل مس رفسنجان و ملوان در سال جدید و شکست سپاهان مقابل تراکتور به قهرمانی امیدوار شد. پرسپولیس، استقلال و سپاهان ۵ فینال تا پایان لیگ پیش رو دارند و اصلا نمی‌توان پیشبینی کرد که کدام تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.هرچند پرسپولیس این هفته بایستی مقابل مس کرمان قرار بگیرد اما یحیی تمام ح.اسش به دربی می باشد.

برای قهرمانی فقط یک راه داری1

برای قهرمانی در لیگ برتر پرسپولیس باید در دربی برنده باشد.

دربی که جدا از حساسیت‌های همیشگی، به لحاظ جدولی هم بسیار مهم شده و پرسپولیس اگر در این فصل قهرمانی می‌خواهد، باید رقیب سنتی را از پیش رو بردارد.دربی از لحاظ اینکه بازی 6 امتیازی می باشد،از دست دادن امتیاز فرصت را به سپاهان می دهد.خلاصه حساسیت این بازی خیلی بالا می باشد.سرمربی پرسپولیس به فکر مهار مهاجمان آماده استقلال می باشد.

برای قهرمانی فقط یک راه داری

اگر تا پایان فصل پرسپولیس جامی کسب نکند شاید قرارداد گل محمدی پیش از پایان زودتر به پایان برسد.یحیی به خوبی بر این موضوع واقف است که اگر نیمکت پرسپولیس را می‌خواهد و دوست دارد دوباره محبوب پرسپولیسی‌ها شود، باید هرطور شده امسال جام بگیرد. مسیر جام گرفتن یحیی هم از دربی می‌گذرد.

برای قهرمانی فقط یک راه داری2

فهرست